HTML

Egybesult Kiralysag

Arrol h en most Angliaban vagyok es ha ramjon a megmondhatnek akkor irhassak ide gyorsan es jol.

Friss topikok

Linkblog

2007.08.19. 00:38 rexter

Bevezetes, nem kell elolvasni

Szervusztok!

Nohat kezdjuk magamrol roviden. Volt, van az interneten egy regen nepszeru honlapom, amit milliard eve nem frisitettem. Es mostansag nem is fogom. Hogy melyik ez az oldal majd egyszer megmutatom. 26 eves vagyok, kinn elek Angliaban, egy etteremben dolgozom, sokat, minimalberert, ami orankent 5.35 fontot jelent, ebbol meg lejon ado meg vmifele TB - insurance. Sokra nem eleg de megelek belole tellik erre arra. Mivel mikor ide kivanszorogtam az angolom igen gyer volt, ezert a mai napig halas vagyok a munkaadomnak h igy alkalmazott, ezert sirni nem is fogok. Mostanaban tervezem es tettem mar par lepest, hogy valami jobb, zsirosabb allast kifogjak, hat majd meglatjuk, nem konnyu, tekintve h milliok vannak itt hasonlo cipoben mint en, elsosorban az iszonyatos sok lengyelre gondolok itt. Nem is ott.

Ez a blog amolyan napi heti havi elmenybeszamolo lesz unalmas eletem megunalmasabb perceirol, illetve vilagmegvalto gondolatok es okossagok tarhelye.

De legfokeppen azert van ez a blog, hogy unalmas perceimben legyen mit csinalnom, es ezt vegyetek mindig figyelembe. Megsem jarja hogy ilyenkor mindig az online poker creditemet toltom fel es verem el. Ja ekezet nincs a laptopon es ne varjatok h majd betanulom h a kapcsos zarojelt lenyomva mittomen hosszu u-t kapok, sot azt se h atragasztgatom vagy feher festekkel magyarositom a billentyuzetet, mert perszehogynem, ugyhogy ekezet nelkul, hajra.

Hat majd meglatjuk, itt most befejezem, beallitom itt amit be kell allitani, mittomen valamifele fejlec, kep, meg ilyesmi, nemtom majd elvalik, elpocsolok vele egy ideig, tokjo lesz, na hello!

Szólj hozzá!

Címkék: bevezeto


A bejegyzés trackback címe:

https://rexter.blog.hu/api/trackback/id/tr24143479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása