HTML

Egybesult Kiralysag

Arrol h en most Angliaban vagyok es ha ramjon a megmondhatnek akkor irhassak ide gyorsan es jol.

Friss topikok

Linkblog

2007.09.01. 01:30 rexter

Nah mostmar tenyleg az elso munkanap

Szoval a fonok kioktatott h mit kene csinalnom, leirta egy lapra a szoveget. Fizetes ugy volt, ha egy nap 300 font alatt adok el, akkor annak 18%-a az enyem, ha 300 folott akkor 20% ha 600 folott akkor 22%, ahahaah, jolhangzik... Fix az nuku, ez kevesbe hangzik jol. Elozo nap meg teveztunk, dvdztunk kozosen,felirattal persze. Teletext 888, felirat, leghasznosabb dolog Angliaban. Masnap reggel 9 kor keles, indulas, szerencsere kocsival. Fekete sportcipo, fekete farmer, rovidujju ing. Szivas volt mert osszesen 2 inget hoztam magammal, a magyar kontaktot direkt megkerdeztem, aztmondta polo eleg... Nahat nem, mindegy. Kepzeljetek el egy ketszintes bevasarlokozpontot T alaprajzzal. A mi "boltunk" A T betu kozepen helyezkedett el a foldszinten, a folyosok kozepen. Eloszor is reggel meg az egesz le volt takarva egy nagy satorponyvaval, ezt levenni, kis asztalkakat kijjeb tolni. A termekpalettan nemcsak ez a csudalatos koromfenyesito volt, hanem sokfajta kozmetikai cucc, ranckrem, kezkrem, szempilla izebize meg mindenfele. Minden termekben az volt a kozos hogy a Holt-tengeri asvanyokbol keszult ami igymegugy tokjo meg asvanyi anyagok es avoe vera bla bla. Szoval kicuccoltunk, igy kb 10 negyzetmeter foglaltunk el a folyosobol, 4 kis asztalka a sarkon a "bemutatok" helye, kozepen a kassza, termekpult, illetve egy asztalkan csomo szines parnat arultunk jodragan, nem is vette senki.

Az en feladatom tehat az volt, hogy ezt a koromfenyesito kis szivacsdarabot eladjam. A cucc egy pofas kis csomagba volt csomagolva, egy testapoloval, egy muanyag smirglis koromreszelovel meg vmi kis tubusus koromolajjal, azota se tudom az mire kellene pontosan. Mivel az angolom katasztrofalisnak ereztem meg sem probaltam mas termeket is eladni, csak ezt amirol bemagolt szoveg utan el tudtam mondani 5-10 mondatot. Nahat akkor kezdodhet is a munka, kezemben ez a szivacs, a folyoson lezengo vasarlok, nosza megalliatni oket: "Exjuuuz me madam! I want to show you soemthing!" Uristen de rossz ebbe igy belegondolni 1 ev utan :) Persze a vasarlok nagy resze nem allt meg, nem erdeklodott, stb. De azert idonkent mar az elso nap is csak sikerult megallitani egyket kozepkoru angolt. Kezdodhetett a bemutato. Remego hanggal millionyi hibaval magyaraztam hogy "first remove stains and dust, after the white side circle the oxygen than grey silk... ahahha kb. ennyi ebbol aztan sokat erthettek, sebaj :D Mindegy akkoriban meg jobban tudtam, lenyeg h a dobozka 3 kulonbozo oldalarol el lehetett mondani egy ket dolgot h mit is csinal a korommel, majd ha befejezted a rizsat es a muveletet megmutatni a vendegnek a kormet hagy ajuljon el milyen csodas lett. Persze elsore nem mindig sikerult olyan igazan csodasra, de hamar rajottem, hogy a lenyeg hogy a harmadik felulettel az utolsoval a szurkevel jol dorzsolgessem es akkor valoban faszan fog csillogni. Azonban ez egy dolog hogy a bemutato meg nevetgelunk h deszep, nekem a kenyerre valo az kelett volna, hogy meg is vegyek ezt a szarsagot. A fonok sokszor a lelkemre kototte, hogy nehogy egybol arat mondjak, hanem ha erdeklodnek vmennyire kezdjek el a csomaghoz tartozo testapolorol rizsazni h haromfajta illat kozul valaszthat, hogy szuperjo, bababor, probalja ki azt is, bekenni a kezet vele, hudefasza, majd a kis koromolajbol egy cseppet csoppinteni, attol meg jobb lesz, tokallat. Lenyeg h minnel tobbet pofazzak anelkul h arat mondanek. Ha mar kifogytam a dumabol, ami foleg a kezdeteknel baromi hamar megtortent, akkor odamentem a penztarhoz, kihuztam a penztargep alol az arlistat es azt mutattam, ahol az volt hogy mindez a csomag 30 font, de csak most csak ma 25 font... Sot ha kettot vesz a harmadikat ingyenadja. Sot ha nagyon-nagyon, akkor akar 20 font is lehet egy csomag... Na nemhuzom tovabb a sztorit elso nap sikerult eladnom egy darab csomagot, 25 fontert. Ott voltam reggel 9 tol este 6 ig, 25 fontnak a 18%-a mittodomen kevesebb mint 5 font... Hat ebbol a legolcsobb angol cigibol lehet venni egy dobozt, vagy egy kocsmaban ket korso sort. Es akkor hol van a kajapenz a szallasdij - ami heti 60 fontra lett megbeszelve fizetesbol levonva- az eletre penz meg stb... Nahat nagyon el kellett volna keserednem, de akkor meg nem voltam, elso nap, lehetosegem megvan h jol keressek, lattam h a tobbiek rendesen adnak el, engem meg folyamatosan biztattak, hogy jo vagyok, jo lesz ez.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rexter.blog.hu/api/trackback/id/tr2154479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása