HTML

Egybesult Kiralysag

Arrol h en most Angliaban vagyok es ha ramjon a megmondhatnek akkor irhassak ide gyorsan es jol.

Friss topikok

Linkblog

2007.08.21. 01:14 rexter

Az elso munkanapok Angliaban

Nohat akkor folytassuk senki altal nem olvasott blogom. Tehat ott maradt abba a szuperizgalmas tortenet, hogy nagyobb viszontsagsagok aran kijutottam Manchesterbe ahol sikerult talalkozni a munkaadoval, es mindezek tetejere mint a hab a tortara jott egy pentek esti unnepi zsido vacsi. Igy telt elso napom Angliaban.
Alomra hajtottam hat a fejem a matracomon es egy jot aludtam. Egyebkent annyira nem volt gaz matracon aludni, ez ilyen tipikus angol baromi vastag agymatrac volt, jo nagy parnaval, nagy dunyha takaroval. A szobaban volt meg egy duplaagy ahol ket lakotars aludt. Reggel 9-10 ora tajekan mindenki elment meloba, egyedul maradtam a lakasban es aludtam tovabb. Felkeltem ugy del korul, kicsattogtam a konyhaba es csinaltam vmi kajat amit otthonrol hoztam meg, valami zacskos felkesz teszta kaja csak meg kell fozni azt jovan eheto de rossz. Bekapcsoltam a tevet es eletmben eloszor bamulhattam a csodalatos angol csatornak musorat, sajnos csak az ot alapcsatorna volt, nev szerint ezek BBC1 es BBC2, ITV, Channel 4, Five. Azota persze mar eltelt egy ev es azt kell mondjam meg mindig sokkal, de sokkal igenyesebbek mint a magyar kereskedelmi csatornak, roviden ugy fogalmaznam meg, h nincs az a hihetetlen nepbutitas mint nalunk Fokusszal Monikaval es tarsaival. Na mindegy egyelore ne kalandozzunk el, maradjunk az idorendnel. Tehat igy telt a napom relaxaltam, majd koradelutan megjott a "fonok" akit itt az ideje kicsit jobban bemutatni. Az o nevere veletlenul meg emlekszem, hivjuk ot ugy hogy Regev. Regev egy korbelul 170-75 centis csavo, vorosesbarna kocos pumukli szeru hajjal, szemuveggel, nem tobb 65 kilonal. Amolyan laza gyerek, furcsan kacsaszeruen jar, baromi okosnak kepzeli magat, a gatyaja mindig kicsit lecsuszva a seggenel. No hamar nekikezdtunk az en kitanitasomnak. Kerdezte, hogy megkaptam e a papirt amin rajta volt h mit is kell mondani ahhoz h eladjuk a termeket es h megtanultam e. Hat hummogtemhogy igymegugy nemigazan jott ossze a dolog. Na mindegy, nem igazan zavarta a dolog, nekifogtunk. Vegre megtudtam, hogy mit kell eladni! Hat akkor most elmondom. Kepzeljetek el egy cigidoboz nagysagu kis szivacsszeru teglatestet, avval a kulonbseggel, hogy ez magasabb viszont keskenyebb egy cigisdoboznal. Maga a test egy kek habszivacs, ennek az oldalaira volt ragasztva kulonbozo szinu lapocskak. A ket szelesebb falara szurke es feher lapka, ket vekonyabb oldalara fekete smirgli szeru anyag. Hat mire is jo ez, a szarul kinezu csodatest? Ez bizony egy "nail kit" konkretan es magyarosan arra szolgal, hogy a kormeinket fenyesitsuk vele. Ngyon izgalmasan hangzik, hat az is volt. Regev gyors bemutatot is tartott, felhivva a figyelmem arra, hogy figyeljek jol mert ezt kell majd nekem is csainalnom. Fogta ezt a szivacsot, megragadta ez egyik kezem es elkezdett angolul gagyogni, mikozben evvel a szivaccsal az egyik kormomet dorzsolgette. Alig fel perc mulva abbahagyta, es mondta nezzem meg a kormomet. Megneztem es mit lattam, ragyogott mintha most lakkoztam volna. Csoda, kerem!

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://rexter.blog.hu/api/trackback/id/tr82144773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klf 2007.08.28. 01:03:02

király a blog folytasd ;)

Lacza 2007.08.30. 18:35:34

Én is kiváncsian várom!
süti beállítások módosítása