HTML

Egybesult Kiralysag

Arrol h en most Angliaban vagyok es ha ramjon a megmondhatnek akkor irhassak ide gyorsan es jol.

Friss topikok

Linkblog

2007.11.28. 03:49 rexter

Borus fellegek - egy hete Angliaban

No, szoval igy alltam. Ja azt talan nem emlitettem, hogy 200, talan 250 font volt a zsebemben mikor kimentem, mar nem emlekszem.

Tehat szallasom volt, dolgozni is jarhattam. Azonban ez a leszolitosdi eladas tovabbra sem ment valami fenyesen, sot. Azt hiszem masodik nap semmit nem adtam el. Lassan beallt egy rendszer, reggel fel 10 korul gyalog elindultunk egyket kollegaval a bevasarlokozpontba, egy jo nagy parkon vagtunk keresztul, kb. 20 perc. Aztan egesz nap alldogalni, es az arra jarokat leszolitgatni. Kb. a negyedik-otodik nap jott el az eladasi csucsom, nyitastol kezdve nem egesz 1 oran belul 95 fontert adtam el ilyen koromfenyesitot, sot meg valamilyen tengeri sot is ami amolyan kezmosonak felelt meg. Azonban en ereztem magam kinosan, annyira nem tudtam a termekrol beszelni, megis megvette egy idosebb hazaspar. :) Tehat ez a 95 font, ha a jutalekomat nezzuk 18% egy ora alatt kb 16 font, ami igen durvan jo oraber lenne. Nade en mar akkor tudtam, hogy ez nem az en mufajom. Aznap semmi tobbet nem tudtam eladni... Szoval egesz napra jutott 16 font, ami mar sokkal siralmasabban hangzik. Ezekben a napokban kertem, hogy egy napig ne kelljen dolgoznom, hogy felfedezzem Manchestert meg mindenfele. Persze en akkor mar tudtam, hogy egy masik utat is kell nyitnom, mert ilyen szegyenteljesen alacsony keresettel secperc alatt elfogy a penzem es meg a heti 60 fontot sem tudom lakberre kifizetni.
Kollegak, mondjuk inkabb lakotarsaknak oket mondtak h melyik busz visz a konyvtarba, ahol internetezesi lehetoseget remeltem. Tobb mint fel orat vartam arra a kurva buszra, mig 1.30 fontert bevitt 10 perc alatt a konyvtarba. (No nem sokkal kesobb mar gyalogoltam inkabb 50 percet minthogy ennyi penzert buszozzak)
A konyvtar kellemes meglepetes volt. Felmentem az elso emeletre itt volt a regisztracios pult. A baj csak az volt, hogy nem tudtam semmilyen cimet bemondani, ugyanis azt sem tudtam hol lakom :D No mindegy, meregdragan a pannonos telefonomrol csorogtem az egyik lakotarsnak az lediktalta a cimet, ezt en bediktaltam a konyvtarban, kaptam kartyat, vehettem volna ki konyveket, illetve mehettem netezni. Szoval ehhez se penz se semmilyen lakcim igazolo nem kellett. Igazabol erdekes a netezesi rendszer ebben a konyvtarban, de annyira azert nem, hogy ezt itten most elmagyarazzam. Ugyhogy benn voltam a varosban, Manchester kozpontjaban, maszkaltam erre-arra begyujtottem az orrom ala dorgolt ingyenes ujsagokat, nezegettem allasokat, de meg telefonalasra nem vetemedtem. Hazamentem, lehet h mar gyalog, tobbiek meg dolgoztak, bemasztam az erkelyen, ott volt a titkos kulcs elrejtve, este cseveges a lakotarsakkal melorol meg mindenfelerol. Masnap megint melo, total sikertelenul. Utolag belegondolva egyre tobbet jartam ki cigizni, ennek kovetkezteben kurva hamar elfogyott a szanlamas megfontolasbol csak 3 doboz kihozott kek Bondom. Huh ez remciki most, na mindegy. Ugyhogy vehettem a legolcsobb angol cigit, 2.29 fontert Mayfairt. Nem is olyan draga mi? Igaz, hogy akkoriban meg 400 forintert szamoltak egy fontot ma csak 350-ert - de 800 forint koruli osszeg nem remes. Mondhatnank, a baj csak az, hogy ez a Mayfair egy otvar szar, es 2.29-ert a 10 szalas dobozt lehet megvenni...

A melo tovabbra is remesen szarul ment, raadasul ket komolyabb beruhazast is eszkozolnom kellett. Eloszor a bevasarlokozpontban egy feka csavo eladasra ajanlott egy 6310-es Nokiat. Az a jokis dizajnos manager telefon, bo 5 eve, de jo allapotban volt meg fasza telefon, megvettem, plusz bele 5 fontert egy angol SIM kartyat 5 fontert O2 - kis kettessel mint az Arsenal mezen - mobilcegnel, plusz 10 fontert meg fel is kellett toltenem. Na de igy legalabb lett angol szamom, es en is hivhattam angol szamokat, mar csak angolul kellett volna beszelnem :D De a lehetoseg vegre megvolt, az otthonrol biztonsag kedveert angolul jol tudo unokatesoval megiratott oneletrajzokra kezzel fel tudtam mar irni egy telefonszamot!
Ja a masik komolyabb beruhazas az volt, hogy muszaj volt vennem egyket szaros inget amiben dolgozhattam mert ami kettot kivittem abban eleg gaz azert 6 napot dolgozni... Ugyhogy egyik este a majdnem 20 fontert vettem ket kurvaszar inget a szomszedos szupermarketban, persze azota mar tudom h mashol - PRIMARK! jegyezzetek e nevet fel ha Angliaba mentek! - feleennyiert ketszer olyan jokat vehettem volna, dehat akkor meg uj volt minden... Plusz meg jottek olyan kiadasok mint beleadni a vasarlasba amibol kajat csinaltunk 5-10 font 2-3 naponta, a cigi ugye, par napig tekeros dohanyt vettem, de soha nem szerettem, tul sokat sporolni sem tudtam rajta, szoval az is szar volt. Lenyeg h baromira fogyott a penzem, a szallasert meg egy kanyit sem fizettem, fizetesre gyakorlatilag semmire nem szamithattam, hiszen a heti szallasdijat sem tudtam kitermelni ebbol a csodalatos koromapolo eladasabol... Egyre nehezebbek voltak a napok, egyre nott bennem a feszultseg es bar egyik zsido lakotarssal tokjoban lettem, de a fonokon mar ereztem h nem koser en ott lakom, nem termelek bevetelt, esatobbi... szoval szar volt na, kiutat kellett talalnom. Az fel sem merult bennem, hogy szegyenszemre hazakullogok - haha repjegyre sem telt volna mar...

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://rexter.blog.hu/api/trackback/id/tr90245046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ifur555im666 2010.06.08. 23:44:16

hajjaj, a jó kis könyvtárban netezés. bár ahol én laktam ott rafkósak voltak és kértek érte kb 2 eurot óránként.
süti beállítások módosítása